Literatuuroverzicht
Duinmeijer, I., Hakvoort, B., Stevens, A., Scheper, A., Zwitserlood, M., Peet, S., Bliekendaal, W., Janssen, L., Vegter, C., Zoons, M. & Close, R. (2020). Meerjarig onderzoek naar TOS-kinderen: de stap van peuter naar kleuter, VHZ-online. Meerjarig onderzoek naar kinderen met TOS: de stap van peuter naar kleuter – VHZ Online (vhz-online.nl)
Jamieson, J., Poon, B., Zaidman-Zalt, A., Curle, D., Norman, N. & Simmons, N. (2014). Working together for smooth transitions: The move from early intervention to kindergarten for children who are deaf or hard of hearing in BC, their families, and teachers. Eindrapport onderzoeksproject, (gepubliceerd via de website van UCB en gedownload in 2022). https://canadacommons.ca/artifacts/2200852/working-together-for-smooth-transitions/2957214/
Ten Hove, E. (2018). Van Zorg naar Onderwijs: Een positieve customer experience binnen de Koninklijke Auris Groep. Ongepubliceerde masterscriptie Business School Nederland.